GIRONANOTICIES.COM
Portada | Editorial | + Notícies | Agenda | Actualitat Girona | Comarques | Empordà | Catalunya | Espanya | Internacional | Esports | Salut | Opinió | Cultura | Política | Entrevistes | Economia | Turisme | Mediambient | Alt Empordà | Baix Empordà | Videos Cinema | EL FULL | EUROPA PRESS | "NOTICIAS 24HORAS" | TRAMUNTANA.TV | DIARI D´ANDORRA | La Garrotxa |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Les Festes del Tura d’Olot estan considerades una de des festes majors més importants de Catalunya,del 7 al 12 de Setembre. | El TAV entre Figueres i Perpinyà entrarà en servei el 12 de desembre. |
L'Agrupació de Girona de Ciutadans – Partido de la Ciudadanía (C's) ha calificat com a “insuficient” la implantació d'aquest servei a la ciutat.

C's destaca que els hi sembla molt positiu que finalment s'hagi endegat aquest servei, i que “els esforços del consistori per a deixar espai per a les bicicletes als nostres carrers són notables, tal i com s'ha notat amb la senyalització de les zones d'aturada de bicicletes als semàfors.”

Malgrat això, diuen, creuen que l'aposta per la Girocleta “hauria de ser més forta”, ja que “manquen estacions en molts punts de la ciutat, com ara Vista Alegre, Sant Narcís o Montilivi. També hi ha molts punts importants de la ciutat, com ara la Plaça Miquel Santaló, que no s'han tingut en compte”.

A més, consideren que, en quant a la implantació de la Girocleta, “la UdG ha sigut la gran oblidada, ja que només s'ha instalat una estació al campus d'Emili Grahit, i no als de Montilivi i el Barri Vell; punts en els quals la Girocleta podria facilitar molt la mobilitat dels estudiants”.

En el cas concret del Campus de Montilivi, destaquen que “no s'entèn com han optat per no posar-hi una estació, ja que es tracta d'una zona en la que ja existeix el carril bici, i és un dels punts a on aquest servei podria tenir més demanda”.
enrrere | amunt
Comenta Aquesta Noticia clicant aqui !
Nom: E-mail:
Codi:
 
 
Les opinions són dels internautes, no pas de GironaNoticies.com. Els comentaris han de mantenir l'educació i el respecte als altres. No s'admeten comentaris que vulnerin les lleis espanyoles. GironaNoticies.com es reserva el dret a eliminar comentaris que no s'atenguin a aquestes normes o que no guardin relació amb el tema.
..................................................................

paraula/s Clau:

 

OPINIÓ
Santi Capellera i Rabassó .
Pregunten alegrement i en públic a un periodista si és periodista, perquè senzillament el que escriu no els agrada.
[+]

 

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
El titulars a la teva WEB | Envían's un correu | Subscriu-te al Butlletí | Publica la teva Notícia   | LINKS
els continguts d'aquesta web només poden ser reproduits amb el consentiment exprés de GironaNoticies.com
(Copy Right CapCreus Online 2006)