Comerç de Figueres ha fet donació a la Fundació Salut Empordà d’un electrocardiògraf, un sistema de diagnòstic funcional controlat per ordinador que permet fer representacions gràfiques de l’activitat elèctrica del cor.
A l’acte de donació hi han assistit el president de Comerç Figueres Associació, el Sr. Jordi Rotllan; el director de l’àrea de negoci de “La Caixa” a l’Alt Empordà, el Sr. Manel Guerrero; i la gerent de la Fundació Salut Empordà, la Dra. Margarita Bou.
|
Comenta Aquesta Noticia clicant aqui !
Les opinions són dels internautes, no pas de GironaNoticies.com. Els comentaris han de mantenir l'educació i el respecte als altres. No s'admeten comentaris que vulnerin les lleis espanyoles. GironaNoticies.com es reserva el dret a eliminar comentaris que no s'atenguin a aquestes normes o que no guardin relació amb el tema.
..................................................................