logo
Imprimir
10-01-2024 | 14:38hs
•LA SELVA

El Consell Comarcal de la Selva contracta 10 joves en el marc del Programa Primera Experiència Professional en l'Administració Pública

El Consell Comarcal impulsa l'ocupació juvenil amb el Programa Primera Experiència Professional en l'Administració Pública

Aquest dimecres, el Consell Comarcal de la Selva ha donat un pas decidit cap a la inserció laboral dels joves, contractant 10 persones menors de 30 anys en situació d'atur. Aquest grup de professionals, amb formació que abasta des de cicles formatius de grau superior fins a graus universitaris, iniciarà una etapa de 12 mesos treballant en diversos departaments del Consell Comarcal. Aquesta oportunitat permetrà als joves adquirir una valuosa experiència laboral en el seu camp formatiu, millorant així les seves perspectives d'ocupació futura.

La iniciativa forma part del Programa Primera Experiència Professional en les administracions públiques, que s'inscriu dins del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència finançat per la Unió Europea, Next Generation EU, i el Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC).

La consellera d'Ocupació, Marina Nicolàs, ha donat la benvinguda als nous treballadors i treballadores, els ha felicitat per superar les diferents fases de selecció basades en els seus currículums, i els ha encoratjat a aportar el seu coneixement teòric al funcionament ordinari de l'Administració, incentivant-los a aprendre i ser proactius.

Amb aquesta iniciativa, el Consell Comarcal de la Selva busca contribuir a facilitar la incorporació laboral de les persones que han completat la seva formació, oferint-los l'oportunitat de validar la seva experiència professional en el mercat laboral.

Els joves seleccionats desenvoluparan tasques relacionades amb la seva formació específica. Entre ells, destaquen dues persones amb un grau en dret que ocuparan càrrecs com a tècniques d'administració general vinculades a Secretaria i a Recursos Humans. Així mateix, tres persones amb cicles formatius de grau superior en administració i finances es faran com a administratius amb vinculació a Educació, Habitatge i Intervenció. Altres funcions incloent tècnics de medi ambient, de promoció del territori, tècnic de gestió tributària, tècnic auxiliar d'informàtica i tècnica d'ocupació.

Del grup de contractats, 4 són dones i 6 homes, destacant que 8 d'ells resideixen a la mateixa comarca de la Selva. Amb aquesta iniciativa, el Consell Comarcal de la Selva es converteix en l'única administració de la província de Girona que ha aconseguit implementar el Programa Primera Experiència Professional en l'Administració Pública.




Link:
https://www.gironanoticies.com/noticia/226209_elcon-ellcomarcaldela-elvacontracta10jove-enelmarcdelprogramaprimeraexperienciaprofe-ionalenladmini-traciopublica-1.htm