logo
Imprimir
10-01-2024 | 15:24hs
•LA SELVA

La Casa de la Paraula inaugura 'Identitats Vàlides' amb la presència d'Isaac Flores

"Identitats Vàlides" és una exposició que destaca l'obra fotogràfica d'Isaac Flores, centrant-se en l'escena queer barcelonina

Aquest divendres, 12 de gener, a les 18 h, la Casa de la Paraula serà l'escenari de la inauguració de l'exposició "Identitats Vàlides". L'esdeveniment comptarà amb la participació destacada de Sebastià Goday i Nyra Foxx. Aquesta mostra, promoguda per la Xarxa SAI del Consell Comarcal de la Selva, presenta el projecte guanyador del XIX Premi Joves Fotògraf(e)s.

"Identitats Vàlides" és una exposició que destaca l'obra fotogràfica d'Isaac Flores, centrant-se en l'escena queer barcelonina. Amb imatges recopilades entre els anys 2018 i 2020, l'exposició ofereix una visió única de l'art del drag, el transformisme i la dissidència sexual del col·lectiu LGTBIQ+.




Link:
https://www.gironanoticies.com/noticia/226211_laca-adelaparaulainauguraidentitat-valide-amblapre-enciadi-aacflore--1.htm