logo
Imprimir
29-01-2024 | 20:58hs
•LA SELVA

Unes 700 persones participen en la 28a Marxa de Vilobí d'Onyar

La cita impulsada per la Colla Jove de Marxaires tenia dos recorreguts

Unes 700 persones van participar diumenge passat en la 28a edició de la Marxa de Vilobí d'Onyar, que discorre per un paratge natural amb escenaris com el volcà de la Crosa, les Fonts de Salitja o la resclosa d'en Borra.

La cita impulsada per la Colla Jove de Marxaires tenia dos recorreguts, amb sortida i arribada al pavelló de Sant Dalmai. Per una banda, hi havia la possibiltiat de fer 10 quilòmetres en un recorregut pensat per a totes les edats. La segona ruta, més tècnica, tenia una distància de 16,5 quilòmetres, amb pujades per corrions al voltant del volcà de la Crosa.

La marxa popular de Vilobí va néixer als anys noranta i va anar guanyant transcendència i popularitat. Després que el 2016 es deixés de celebrar, la Colla Jove de Marxaires de Vilobí, Salitja i Sant Dalmai va agafar-ne el 2018 el relleu per continuar-la tirant endavant.




Link:
https://www.gironanoticies.com/noticia/227896_une-700per-one-participenenla28amarxadevilobidonyar-1.htm