logo
Imprimir
17-04-2024 | 14:00hs
•PLA DE L'ESTANY

Banyoles prepara la segona edició de la Fira Talent TIC per aquest proper divendres

La fira tindrà lloc a la sala 0 de l'Ateneu de Banyoles, on empreses del sector tecnològic de les comarques gironines tindran l'oportunitat d'exposar quins perfils professionals busquen incorporar a les seves estructures

El proper divendres 19 d'abril, Banyoles es convertirà en el punt de trobada clau per a professionals i estudiants del sector de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC). La segona edició de la Fira Talent TIC, organitzada per l'Associació d'Empreses de Noves Tecnologies de Girona (AENTEG) i l'equip de Prospecció DUAL dels Serveis Territorials de Girona del Departament d'Educació, promet ser un esdeveniment destacat per a la regió.

La fira tindrà lloc a la sala 0 de l'Ateneu de Banyoles, on empreses del sector tecnològic de les comarques gironines tindran l'oportunitat d'exposar quins perfils professionals busquen incorporar a les seves estructures. L'esdeveniment combinarà elements de fira tradicional amb sessions de speed dating, optimitzant així les oportunitats de networking entre empreses i futurs professionals.

L'esdeveniment està pensat no només per a estudiants de Formació Professional i universitaris, sinó també per a membres d'acadèmies privades i professionals en recerca de noves oportunitats laborals. Josep Maria Teixidor, regidor d'Administració i Noves Tecnologies de l'Ajuntament de Banyoles, ha destacat la importància de l'esdeveniment, subratllant que "és una excel·lent oportunitat per posar en valor el jove talent local en coneixements TIC i dinamitzar l'organització d'aquest tipus d'esdeveniments a la ciutat de Girona".

Una de les novetats més esperades és la introducció de la borsa de treball de l'AENTEG, que es presentarà durant la fira i que quedarà oberta a tots els professionals que desitgin inscriure's per cercar treball en el sector vibrant i dinàmic de les noves tecnologies.

La Fira Talent TIC es presenta com una plataforma ideal per a la creació de sinergies entre empreses, institucions educatives i futurs professionals, preparant així millor els estudiants per als desafiaments del món laboral.




Link:
https://www.gironanoticies.com/noticia/235703_banyole-preparala-egonaediciodelafiratalentticperaque-tproperdivendre--1.htm