logo
Imprimir
19-06-2024 | 20:40hs
•LA SELVA

El Festival Intrèpid tanca amb èxit la primera edició a Riudellots de la Selva

El Festival Intrèpid ha deixat una excel·lent impressió en la seva primera edició, prometent convertir-se en una cita anual imprescindible per als amants de la música a les Comarques Gironines

Riudellots de la Selva ha estat l'escenari de la primera edició del Festival Intrèpid, celebrat els dies 15 i 16 de juny. Aquesta nova proposta musical ha comptat amb la participació de grups destacats com la Companyia Elèctrica Dharma, Mishima, Marala, Quimi Portet i Al·lèrgiques al Pol·len, entre d'altres.

L'estrena del festival ha estat tot un èxit, tant pel que fa a l'organització com a la participació del públic, amb més de 800 assistents al llarg del cap de setmana. L'Intrèpid es consolida així com una cita clau per a l'inici de la temporada de festivals a les Comarques Gironines.

L'activitat va començar dissabte a la tarda amb Quimi Portet, que va inaugurar el festival amb els èxits de la seva carrera. La jornada va continuar amb les actuacions de Marala, que van presentar el seu nou single 'Copeo traïdor', seguit de Mishima, que van interpretar temes com 'Roses' i 'La Diablesa'. Al·lèrgiques al Pol·len van tancar la nit amb un directe ple d'energia, on van destacar cançons com 'Carinyu meu' i 'Complicada'. A més, artistes com Tona Gafarot, Lecocq i Santa Mandra van actuar en un segon escenari, oferint una diversitat musical al públic.

El diumenge, la Companyia Elèctrica Dharma va ser el plat fort del festival. Després de l'actuació de la cantant manresana Berta Sala, la històrica banda de Sants va fer vibrar el públic amb clàssics com 'La presó del rei de França' i 'Inana', així com temes més recents com 'Flamarada' i 'Al mar ressonen crits'. El ritme frenètic de la seva actuació va posar el punt final a dos dies intensos de música.

El Festival Intrèpid ha deixat una excel·lent impressió en la seva primera edició, prometent convertir-se en una cita anual imprescindible per als amants de la música a les Comarques Gironines. L'organització ja es prepara per a futures edicions, amb l'objectiu de continuar oferint una programació de qualitat i un espai de trobada per a artistes i públic.




Link:
https://www.gironanoticies.com/noticia/241081_elfe-tivalintrepidtancaambexitlaprimeraedicioariudellot-dela-elva-2.htm