![]() |

El concert tindrà lloc el 24 de gener de 2025 a l’Auditori l’Ateneu, dins del festival Sax-O-Rama, i les entrades ja estan a la venda
Los Mambo Jambo Arkestra, la formació liderada pel conegut quartet barceloní Los Mambo Jambo, farà vibrar Banyoles el pròxim 24 de gener de 2025 amb un concert a l’Auditori l’Ateneu a les 8 del vespre. L’actuació, que forma part de la programació de CulturaBanyoles per al primer trimestre de l’any i s’emmarca dins del festival Sax-O-Rama, promet ser un espectacle de swing, surf i rock amb el seu inconfusible so jambofònic.
La banda, formada per Dani Nel·lo (saxo), Ivan Kovacevic (contrabaix), Anton Jarl (bateria) i Dani Baraldés (guitarra), es reforça per aquesta gira amb dotze músics més, incloent dues seccions de vent i una segona guitarra. Presentaran el seu segon àlbum en format Arkestra, El Gran Cicló, un vibrant recopilatori de temes que repassen diferents èpoques de la seva trajectòria musical.
Aquest concert és una de les deu actuacions que conformen el Sax-O-Rama 2025, que tindrà lloc del 23 al 26 de gener en vuit espais emblemàtics del territori. El festival, que arriba a la seva setena edició, se centra en el Rhythm and Blues i reivindica el saxo com a instrument clau en la música popular, amb propostes diverses i d’arrels comunes.
Les entrades per al concert de Los Mambo Jambo Arkestra es poden adquirir des d’avui, 29 de novembre, a través del web cultura.banyoles.cat. Una oportunitat única per gaudir d’un espectacle musical que promet emocions fortes i ritmes apassionants.