logo
Imprimir
26-09-2026 | 18:22hs
•POLíTICA

VOX treu múscul a Girona amb «Primer els de casa» i anuncia un canvi als ajuntaments

Alberto Tarradas situa la seguretat, la remigració, la prioritat nacional i la reducció de la burocràcia al centre del seu projecte municipal

VOX celebra aquest dissabte a Girona les seves Jornades Municipalistes, una trobada que reuneix càrrecs, afiliats i simpatitzants per reforçar la presència del partit als municipis de la demarcació. Sota el lema «Primer els de casa», la formació ha exposat les línies que vol traslladar a la política local.

«Prioritat nacional, seguretat, remigració i desregulació: allà on hi hagi VOX, les coses començaran a canviar», ha afirmat davant els mitjans el president provincial del partit i diputat al Parlament de Catalunya, Alberto Tarradas.

En matèria d’habitatge i ajuts socials, Tarradas ha defensat que «els primers seran els de casa». Segons ha explicat, VOX vol situar els veïns al centre de les decisions municipals i evitar que quedin relegats davant les persones que acaben d’arribar.

La seguretat ha estat un altre dels eixos de la seva intervenció. Tarradas ha reclamat mesures contra la delinqüència i la immigració irregular, així com actuacions per protegir la identitat dels barris. També ha defensat polítiques de remigració dirigides als immigrants que, segons ha dit, cometin delictes, visquin dels ajuts públics o no respectin les normes de convivència.

El president provincial ha plantejat, a més, reduir els tràmits i les càrregues administratives que afecten veïns, autònoms i empreses. «Simplificarem l’Administració i la posarem al servei dels veïns», ha assenyalat.

Les jornades continuen amb les intervencions dels representants de VOX i la presentació de les seves propostes per als municipis gironins.




Link:
https://www.gironanoticies.com/noticia/304962_voxtreumu-culagironaambprimerel-deca-aianunciauncanvial-ajuntament--1.htm