![]() |

Aquest 4.008,80€ han estat possibles gràcies al voluntariat i a totes aquelles persones que han participat en les activitats fent algun tipus de donatiu
Les activitats organitzades durant aquest cap de setmana, per diverses entitats de Riudellots, han aconseguit recaptar un total de 4.801,80€ que es destinaran a la Fundació La Marató de TV3 que enguany s'ha estat dedicat a l'Ictus i les lesions medul·lars traumàtiques.
Aquest 4.801,80€ han estat possibles gràcies al voluntariat i a totes aquelles persones que han participat en les activitats fent algun tipus de donatiu. Concretament s'han recaptat 440 € amb el Pàdel, 627€ amb el Teatre de Mifas, 901,50 € amb la Fira del Playmobil organitzada per Riudecliks, 793 € de Riudellots per la Independència i el Club ciclista Riudellots, 250 € amb la Petanca, 960 € amb Like a Dreams, 455,30 € amb el Concert de la Jove Orquestra La Selva i 100 euros de la Comissió de Festes. Des de l'Ajuntament de Riudellots de la Selva volem agrair l'esforç i la feina feta per part de totes les entitats organitzadores que un any més ho han fet possible.