GIRONANOTICIES.COM - Logo

El mitjà valent! Apostem per la llibertat d'expressió


22/03/2023


::



Notícies més llegides




La Selva


Susqueda

El cotxe de la parella del Maresme no va caure al pantà de Susqueda per accident

La Selva  -  30/08/2017  -  16:36

Interior no descarta cap hipòtesi, fins i tot la desaparició voluntària, i apunta que algú va empènyer el vehicle


La parella del Maresme

La parella del Maresme



El misteri de la desaparició dels dos joves del Maresme al pantà de Susqueda continua i ara per ara no es descarta cap hipòtesi. Després que els equips d'emergències reflotessin ahir el cotxe dels joves, el conseller d'Interior, Joaquim Forns, ha assegurat que el vehicle no va caure a l'embassament per accident, sinó que algú "el va empènyer". A partir de les roderes deixades a terra, es creu que el cotxe va baixar per un camí de difícil accés i es va aturar en una mena de platgeta al coll Palomera, i un cop allà, algú el va empentar fins a caure a l'aigua. Es va acabar submergint per l'aigua que va entrar per una de les finestres, que estava oberta.

Mentre Bombers, Mossos d'Esquadra i Agents Rurals continuen la recerca al pantà, la investigació policial no tanca cap porta i contempla totes les possibilitats, fins i tot la desaparició voluntària dels joves de 21 i 23 anys, ha indicat avui el responsable de la conselleria. Ahir al vespre els Mossos van distribuir una imatge de la parella abans de desaparèixer, demanant col·laboració a la ciutadania per si algú en pot aportar més detalls.

Respecte a l'interior del vehicle reflotat ahir, un Opel Zafira, s'hi ha trobat una pedra, però no als pedals, com s'havia apuntat. Els Mossos no poden confirmar si la van col·locar al cotxe de forma intencionada o hi va entrar rodolant en caure a l'aigua. També hi havia documentació i notes amb reflexions personals que no es poden interpretar com una carta de comiat, segons Forns.


Autor: A.C/GN


#susqueda


#susqueda





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Ville de Perpignan
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt -

Carles Enric / GN

Camino a Madrid a diario

Los tiempos que algunos sufrimos del puente aéreo a 300 euros ida y vuelta han desaparecido...


alt -

Jesús Domingo Martínez

El mòbil el fa addicte

A quina edat se li pot deixar el mòbil? ...


Agenda