| *

Notícies més llegides



Baix Empordà


Castell-Platja d'Aro

Autor: Jordi Busquets/GN

La campanya nadalenca arrenca amb l'encesa de llums a Platja d´Aro.

Baix Empordà  -  28/11/2015  -  23:01

Batucada amb les formacions Soy La Fiesta, La Bandsambant i Katakitinga protagonistes de l’encesa de llums de Nadal a Platja d’Aro, des de tres punts d’origen diferents (Av. Castell d’Aro, Av. S’Agaró i Av. Cavall Bernat).


Jordi Busquets/GN

Jordi Busquets/GN




Platja d'Aro ha donat el tret de sortida aquest dissabte a la campanya nadalenca amb l'encesa dels llums de Nadal. En aquesta edició, però, l'encesa, a càrrec de l'alcalde, Joan Giraut, i la regidora de turisme, Imma Gelabert. Batucada amb les formacions Soy La Fiesta, La Bandsambant i Katakitinga protagonistes de l’encesa de llums de Nadal a Platja d’Aro, des de tres punts d’origen diferents (Av. Castell d’Aro, Av. S’Agaró i Av. Cavall Bernat).

La renovació de l’engalanat, tot de baix consum, encomanat a l’empresa Iluminaciones Ximenez, es concentra en l’eix central de Platja d’Aro, en el tram comprès entre l’Av. Cavall Bernat (confluència amb Ctra. de Circumval·lació) al nord fins a l’Av. S’Agaró (Plaça Mercè Rodoreda) al sud (2’5 km de recorregut); compartint model amb la combinació ja existent al c/ Juli Garreta i una zona de l’Av. Castell d’Aro. Hi ha altres propostes de decoració en un segon tram d’aquesta avinguda, al Passeig Marítim i en diversos carrers que hi desemboquen (Pineda de Mar, M. Cinto Verdaguer, Església i Av. Costa brava,) i al c/ Santiago Rosiñol (a la zona comercial de La Bòvila). També hi ha llums de Nadal a les avingudes centrals de S’Agaró i de Castell d’Aro. Una decoració activa fins al 6 de gener amb un total de 181’5 hores: 4 hores al dia de diumenge a dijous (17.30-21.30 h), 5’5 hores divendres i dissabtes i el dia de la Cavalcada de Reis (17.30-23 h), i 7’5 hores la nit de Cap d’Any (17.30-01 h).

L’acte d’inauguració de la il·luminació pública de Nadal del municipi es va iniciar el 1996, i els primers anys protagonitzat per algun personatge popular apadrinant-ho (Jordi LP, Hristo Stoichok, Lorenzo Quinn, Pep Sala...). Des de 2001 s’associa amb una activitat cultural: emissió en directe de programes radiofònics (amb Elisenda Roca o Toni Clapés...), espectacles nadalencs (amb actors del Cor de la ciutat, de l’escriptora Asha Miró o la presentadora Mari Pau Huguet...) o actuacions d’estils diversos (Toni Albà, Macedònia, Barcelona, Gospel Messengers o SP3...). S’obre així el programa d’activitats de Nadal al municipi, que entre altres propostes inclou: activitats infantils i tallers (tots els caps de setmana de desembre i 2 i 3 de gener), embolcallat gratuït de paquets de regal (caps de setmana 12-13 i 18-19 de desembre), exposicions col·lectives de caràcter nadalenc al Castell de Benedormiens de Castell d’Aro (del 20 desembre al 6 de gener), Pessebre Vivent de Castell d’Aro, el degà de Catalunya (20, 25, 26 i 27 de desembre; 1, 3 i 6 de gener) o el Parc Infantil de Nadal El Mar dels Nens (del 27 al 31 de desembre, i del 2 al 4 de gener).


Autor: Jordi Busquets/GN





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Mohamed VI de Marruecos

Carles Enric

Jabaroot quiere fulminar la monarquía marroquí

La ofensiva contra el aparato de seguridad marroquí apunta a una estrategia capaz de quebrar el Maj...


alt - Ajuntament de Llançà

Alícia Pérez

Pa i circ mentre Llançà s’enfonsa

L’Ajuntament converteix una agenda d’esdeveniments sobrecarregada i mediocre en una cortina de f...