| *

Notícies més llegides



Esports


Olot

Autor: Redacció

Olot acull la primera jornada del Circuit Gironí de Cros

Esports  -  27/10/2019  -  20:40

El Circuit Gironí de Cros viatja el proper cap de setmana a la jornada degana de les comarques gironines, Santa Coloma de Farners


24è Cros d'Olot

24è Cros d'Olot



Avui s'ha disputat la primera jornada del Circuit Gironí de Cros a Olot. Potser el traçat més exigent de la temporada acollia als valents i valentes que avui han competit al paratge de les Tries sota una climatologia bondadosa respecte anteriors edicions del memorial Miquel Àngel Chorrero.

En la cursa absoluta han estat els més joves els que han dut la iniciativa i el control de la cursa, un grup format per Abderrahim Ougra [GEiEG], Bouba Sabally [CA Lloret] i Marc Trasserra [CE Penedés], tots ells Sub23, han agafat les regnes des de l'inici de la cursa. En la primera volta la lluita era intensa per imposar el ritme però a la darrera volta de les tres que havien de completar, ha estat l'atleta grupista que ha imposat una cadència que Sabally finalment no ha pogut seguir, imposant-se així en aquesta primera prova del calendari gironí,

En la cursa fèmina els resultats han estat semblants pel que fa a l'èxit de les més joves, la primera a creuar la meta ha estat una atleta Sub20, Laura Rodríguez [Lleida UA] seguida a més d'un minut per les veteranes Sara Beltran [JA Sabadell] i Paula Salgado [CA Sant Celoni] que no ahn pogut atrapar a la lleidatana.

La categoria de veterans masculins ha ofert un bon espectacle a tot el públic assistent avui a Olot on Esteve Campmol, del CN Banyoles, s'ha imposat en una cursa molt disputada des del primer moment. Per darrera d'ell Ignasi Gironès, del CA Lloret, i el seu company d'equip Pep Montsant, se les han tingut durant totS la cursa per finalment repartir-se respectivament la segona i tercera posició.

Bona afluència de participants i públic avui a Olot on s'han donat cita gairebé 450 atletes. El Circuit Gironí de Cros viatja el proper cap de setmana a la jornada degana de les comarques gironines, Santa Coloma de Farners.


Autor: Redacció


#olot


#olot


Arxiu adjunt

Junior Masculí

Junior Femení

Senior masculí





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno amplía los permisos y las pymes asumen la factura

La Seguridad Social abona la prestación, pero las empresas mantienen las cotizaciones y afrontan lo...


alt - Cámaras acaban mirando al bosque en LLoret

Miguel Moreno – presidente de la ECU de Lloret Blau

500.000 euros para vigilar Lloret… y las cámaras acaban mirando al bosque

La “ciberpolicía” es absolutamente necesaria porque implementa el limitado número de agentes d...