| *

Notícies més llegides




Pla de l'Estany


Banyoles

Autor: Redacció

Banyoles obre una nova oficina per incentivar la rehabilitació d'edificis

Pla de l'Estany  -  18/02/2022  -  11:52

Tindrà cobertura comarcal i gestionarà les noves línies d'ajudes de la Generalitat en matèria de rehabilitació i eficiència energètica


Ajuntament de Banyoles

Ajuntament de Banyoles



L'Ajuntament de Banyoles ha obert una nova oficina per incentivar la rehabilitació d'edificis. L'oficina, que tindrà cobertura comarcal, s'encarregarà de gestionar les noves ajudes que aprovi la Generalitat en el marc del Pla estatal de recuperació, transformació i resiliència per fer front a la crisi derivada de la Covid-19 i els fons europeus Next Generation.

La nova oficina s'ha creat després del conveni de col·laboració signat amb l'Agència de l'Habitatge de Catalunya i s'ha aprovat aquest matí en un ple municipal extraordinari. L'oficina funcionarà com a finestreta única per coordinar, informar, assessorar i facilitar la gestió dels ajuts i la prestació de serveis. S'encarregarà dels ajuts que aprovi la Generalitat per a les actuacions de rehabilitació de millora de l'eficiència energètica, per a les actuacions de millora de l'eficiència energètica en habitatges i els ajuts per a l'elaboració del llibre de l'edifici existent per a la rehabilitació i la redacció de projectes de rehabilitació. La previsió és que les ajudes es puguin publicar a partir del mes de maig.

Les tècniques de l'Oficina s'ocuparan d'informar i assessorar a la ciutadania sobre els requisits i condicions per sol·licitar els ajuts, d'acord amb les convocatòries de subvencions que publiqui l'Agència de l'Habitatge de Catalunya, així com de tramitar els expedients de les sol·licituds, amb la documentació necessària en cada cas.

El regidor d'Habitatge, Jordi Congost, ha destacat que "l'obertura d'aquesta oficina és una gran notícia per ajudar a transformar energèticament els habitatges de la ciutat". Per a la creació de l'oficina, l'Agència de l'Habitatge de Catalunya ha destinat una aportació de 22.000 euros i el conveni tindrà una vigència de 5 anys.


Autor: Redacció


#banyoles


#banyoles





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt -  Mohamed VI de Marruecos

Xavier Rius

¿Soy yo o siempre son los mismos?

Un grave incidente con ocho policías en Lloret reabre una incómoda pregunta sobre inmigración, de...


alt - Policia Local de Lloret / © Gironanoticies.com

Seccions sindicals de Lloret de Mar SIP-FEPOL / CSIF

No tot està permès

SIP-FEPOL i CSIF exigeixen al regidor Alejandro una rectificació pública després que relacionés ...