L'Ajuntament de Banyoles ha anunciat mesures cautelars després que el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 6 de Figueres hagi obert una investigació per la sostracció d'un gos a Navata, en què estaria implicat un agent de la Policia Local i una altra persona vinculada a una empresa adjudicatària del consistori.
En un comunicat, el govern municipal ha informat que s'ha obert un expedient disciplinari contra el policia municipal denunciat. Paral·lelament, s'ha demanat a l'empresa responsable de l'altre treballador investigat que aquest no torni a prestar serveis a la ciutat fins que es resolgui el procés judicial.
L'Ajuntament ha manifestat la seva voluntat de col·laborar amb la justícia per aclarir els fets i actuar en conseqüència segons el desenllaç de la investigació.
Autor: Redacció











Radio en directo


