| *

Notícies més llegides




Barcelona


Caldes de Montbui

Autor:

La directiva de l’AMI ratifica Josep Maria Vila d’Abadal com a president de l’entitat fins al maig de 2015.

Barcelona  -  04/06/2014  -  19:19

Vila d’Abadal assegura que l’abdicació de Juan Carlos I “no afecta Catalunya i cal continuar centrats en el procés cap a la independència”.


GIRONANOTICIES.COM

GIRONANOTICIES.COM




El Consell directiu de l’Associació de Municipis per la Independència (AMI), format per representants municipals de totes les comarques de Catalunya, ha ratificat al seu càrrec fins el mes de maig de 2015 l’actual president i alcalde de Vic, Josep Maria Vila d’Abadal, en la reunió celebrada avui a Caldes de Montbui. En aquelles dates és previst que tinguin lloc les pròximes eleccions municipals, a les quals Vila d’Abadal ja ha anunciat que no presentarà la seva candidatura. No obstant, Vila d’Abadal ha manifestat que es reserva la potestat de renunciar a la presidència de l’AMI en el moment en què ell cregui convenient.

En la trobada d’avui també s’han tractat, entre d’altres temes, la tercera Assemblea General de l’AMI, que el pròxim 28 de juny acollirà el municipi de Balaguer, durant la qual s’anunciarà la celebració d’un gran acte solemne de recolzament al procés sobiranista previst per la propera tardor al que es convidarà tots els alcaldes catalans, així com els representants de les principals institucions i entitats del país. En aquest acte es presentarà la que s’anomenarà “senyera de la llibertat” dels municipis.

A la finalització de la reunió d’avui, el president de l’Associació municipal per la independència (AMI), Josep Maria Vila d’Abadal, s’ha referit, en declaracions als periodistes, a l’abdicació del rei d’Espanya, Juan Carlos I. “És una qüestió que no afecta Catalunya”, ha dit, “i a la que no cal prestar-li la més mínima atenció perquè hem de continuar centrats en el procés cap a la independència”. El president de l’AMI també ha valorat positivament el resultat de les recents eleccions europees i ha assegurat que “clarament ha guanyat el sobiranisme” a Catalunya.






Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Policia Local de Lloret / © Gironanoticies.com

Seccions sindicals de Lloret de Mar SIP-FEPOL / CSIF

No tot està permès

SIP-FEPOL i CSIF exigeixen al regidor Alejandro una rectificació pública després que relacionés ...


alt - Acollim Ara

Xavier Rius

Catalunya, terra d’acollida

La crisi de Ceuta torna a despullar les contradiccions d’un progressisme que va omplir els carrers...