| *

Notícies més llegides



Besalú, Vila Comtal


Besalú

Autor: Redacció

Satisfacció per la participació en les activitats del 'Besalú, ciutat jueva'

Besalú, Vila Comtal  -  01/03/2020  -  21:12

La vila comtal ha acollit visites guiades i teatralitzades per difondre el llegat jueu


'Besalú, ciutat jueva'

'Besalú, ciutat jueva'



Un any més Besalú ha lluït amb tota l'esplendor el seu llegat jueu amb una nova edició del "Besalú, ciutat jueva". La vila comtal s'ha omplert aquest diumenge de visitants per gaudir d'una nova cita amb la història gràcies a un esdeveniment que combina les activitats lúdiques amb propostes culturals centrades en el patrimoni besaluenc.

Des de l'Oficina de Turisme de Besalú es mostren satisfets fets per com ha transcorregut la jornada, amb una bona resposta dels visitants a les diferents activitats proposades.

I és que, com cada any, la cita ha ofert activitats per tota classe de públic. Durant tot el dia, els carrers del nucli antic han acollit un mercat artesanal i ambientació relacionada amb el món jueu, a més d'un taller de joies per a la mainada que ha reunit força participació.

D'altra banda, al migdia s'ha organitzat una visita teatralitzada titulada "El món jueu", per visitar el call i reviure el seu passat a través de la història acompanyat de diversos personatges i a la tarda una visita guiada pel centre neuràlgic de la comunitat jueva, amb especial atenció a les excavacions de la sinagoga i el micvé.


Autor: Redacció


#besalu


#besalu





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno amplía los permisos y las pymes asumen la factura

La Seguridad Social abona la prestación, pero las empresas mantienen las cotizaciones y afrontan lo...


alt - Cámaras acaban mirando al bosque en LLoret

Miguel Moreno – presidente de la ECU de Lloret Blau

500.000 euros para vigilar Lloret… y las cámaras acaban mirando al bosque

La “ciberpolicía” es absolutamente necesaria porque implementa el limitado número de agentes d...