| *

Notícies més llegides



Actualitat Girona


Girona

Autor: Redacció

Els espais joves de la ciutat de Girona oferiran una trentena d'activitats aquesta tardor

Actualitat Girona  -  03/09/2020  -  10:30

Avui s'obre el període d'inscripcions a les propostes formatives, culturals, lúdiques i informatives de L'Estació Espai Jove, Els Químics Espai Jove i El Güell Espai Jove




Els espais joves de la ciutat oferiran una trentena d'activitats aquesta tardor. La nova programació aglutina propostes formatives, culturals, lúdiques i informatives que tindran lloc, fins al mes de desembre, a L'Estació Espai Jove, a Els Químics Espai Jove i a El Güell Espai Jove. Avui s'obre el període d'inscripcions per totes aquestes activitats que van des dels tallers i les sessions informatives i d'orientació fins als grups de conversa, les aules d'estudi, els concerts i altres mostres artístiques.

"La situació actual de pandèmia ens obliga a adaptar les activitats a la nova realitat", assegura la nova regidora de Joventut, Annabel Moya. "Des de l'àrea s'ha treballat intensament perquè es puguin tirar endavant les iniciatives, que es mantingui l'oferta i que alhora sigui prou diversa perquè arribi al màxim de joves", ha afegit.

L'Estació Espai Jove se centra bàsicament en donar eines al jovent per afrontar amb garanties aquells moments en què han de prendre decisions transcendents per al seu futur. En aquesta línia, s'han presentat diferents propostes com l'11a edició del cicle de tallers de mobilitat internacional "El Rodamón". Destaca també la 31a edició de "Mostrar't" i també una àmplia oferta de grups de conversa en diferents idiomes i aules d'estudi.

Els Químics Espai Jove organitzarà novament una extensa oferta formativa de cursos i activitats de temàtiques molt variades com circ, robòtica, teatre, dansa, mercats d'intercanvi i espais de reflexió i debat. Pel que fa a la formació, Els Químics oferirà novament tallers d'èxit escolar i orientació acadèmica.

Per la seva banda, El Güell Espai Jove ha dissenyat diferents accions per fomentar la formació, la participació i l'ocupació dels joves del barri de Santa Eugènia, Can Gibert del Pla i Sant Narcís. Novament a l'equipament si programaran un gran nombre de cursos i tallers, activitats lúdiques i esportives o les sortides del grup excursionista jove.

Tota la programació d'activitats és gratuïta i es pot consultar a la pàgina web de L'Estació Espai Jove, d'Els Químics Espai Jove i d'El Güell Espai Jove. Les inscripcions per participar-hi ja estan obertes i es poden fer a través de les respectives pàgines web.


Autor: Redacció


#girona


#girona





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Trabaja más, cobra menos y paga la factura

En 2027 volverán a subir las cotizaciones para reforzar el sistema de pensiones. La receta vuelve a...


alt -

Narcís Oliveres

L’estafa de les pensions i el peatge d’un model migratori fallit

La nova pujada de les cotitzacions el 2027 desmunta la promesa que la immigració massiva salvaria l...