| *

Notícies més llegides



Salut


Guadalajara

Autor: Redacció

Una dona de 96 anys de Guadalajara, primera vacunada a l'Estat

Salut  -  27/12/2020  -  10:15

A Catalunya serà un resident de la residència La Feixa Llarga de l'Hospitalet


Araceli, de 96 anys

Araceli, de 96 anys



Araceli Rosario Hidalgo, de 96 anys, és la primera dona de l'Estat vacunada contra el coronavirus. La campanya de vacunació ha començat a les 9 del matí a la residència Los Olmos de Guadalajara, immunitzant la resident més gran del centre i la treballadora més jove, Mónica Tapias, una auxiliar d'infermeria de 48 anys.

Després d'haver rebut la primera dosi de la vacuna de Pfizer Biontech, les dues han animat la població a vacunar-se per acabar amb el virus.

La vacunació arrenca avui a tot l'Estat, com a la resta del continent europeu. A Catalunya començarà al geriàtric La Feixa Llarga de l'Hospitalet de Llobregat, i després les 1.600 dosis rebudes aquest cap de setmana es distribuiran a la resta de regions sanitàries per començar a posar-les a la tarda.

A Girona començaran per la Creu de Palau, i també se'n posaran a Tarragona, Lleida, Barcelona, Manresa, la Pobla de Segur i Móra d'Ebre i Sabadell.


Autor: Redacció


#vacuna #covid


#vacuna #covid





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno amplía los permisos y las pymes asumen la factura

La Seguridad Social abona la prestación, pero las empresas mantienen las cotizaciones y afrontan lo...


alt - Cámaras acaban mirando al bosque en LLoret

Miguel Moreno – presidente de la ECU de Lloret Blau

500.000 euros para vigilar Lloret… y las cámaras acaban mirando al bosque

La “ciberpolicía” es absolutamente necesaria porque implementa el limitado número de agentes d...