Besalú
Autor: Redacció
La novena Cursa de Muntanya de Besalú aplega uns 200 participants
Besalú, Vila Comtal - 29/10/2023 - 16:43
La prova s’ha celebrat aquest matí amb Bes i Banegas (Trail) i Triguero i Pradell (Esprint) com a vencedors
La vila comtal de Besalú s’ha calçat avui les esportives per acollir la novena edició de la Cursa de Muntanya de Besalú, una prova que ha aplegat al voltant de 200 participants dividits en dues propostes de recorregut: un trail de 20 quilòmetres i una cursa en modalitat esprint de 13 quilòmetres.
En la prova llarga, els més ràpids en completar el recorregut han estat Toti Bes i Marilí Banegas. En el cas del primer, ha estat acompanyat al podi per Blai Roca i Kevin Van Esbroeck, mentre que Banegas ha liderat un calaix amb Nicole Millar i Jordina Plana (segona i tercera, respectivament) a cada costat.
Pel que fa a l’esprint, els qui han aturat el cronòmetre amb més rapidesa han estat Hugo Triguero i Berta Pradell. Pel que fa a Triguero, ha encapçalat una classificació on Emilio Monge i Dani De Campo han acabat segon i tercer, respectivament, mentre que Pradell ha estat acompanyada al podi per Berta Fauró i Katalin Beistegi, segona i tercera.
La prova, organitzada per Besalú Cross, ha arrencat avui a les nou del matí des de la plaça de la Llibertat, el punt de partida que ha portat els corredors i corredores a espais icònics com la Palera i Beuda. En total, l’organització ha comptat amb el suport d’una trentena de voluntaris, una peça clau per explicar la trajectòria d’una cursa que l’any vinent celebrarà una dècada.
Autor: Redacció














Radio en directo


