| *

Notícies més llegides



Besalú, Vila Comtal


Besalú

Autor: Redacció

Generositat sense límits: Besalú respon amb força al cridat solidari d'El Gran Recapte

Besalú, Vila Comtal  -  29/11/2023  -  17:48

Els voluntaris i col·laboradors que han participat en El Gran Recapte a Besalú es mostren més que satisfets amb els resultats obtinguts


voluntaris i col·laboradors

voluntaris i col·laboradors



Aquest cap de setmana, Besalú ha viscut una jornada de solidaritat excepcional amb la realització d'El Gran Recapte, una iniciativa que ha aconseguit recollir 115 caixes d'aliments i materials essencials per a les famílies i persones més necessitades del municipi. Aquest èxit és fruit de la dedicació dels voluntaris i la generositat dels col·laboradors, així com de la solidaritat manifestada pel poble de Besalú.

Els voluntaris i col·laboradors que han participat en El Gran Recapte a Besalú es mostren més que satisfets amb els resultats obtinguts. Destaquen que, a més de les aportacions econòmiques realitzades als supermercats i botigues locals, les donacions d'aliments, productes de neteja i articles d'higiene han estat extraordinàriament elevades. En total, s'han pogut omplir 115 caixes que esdevindran un suport vital per a aquelles famílies en situació de vulnerabilitat.

Amb aquesta col·lecta, Besalú ha demostrat una vegada més la seva gran solidaritat i compromís amb els més necessitats. Els ciutadans han donat mostres de generositat, contribuint amb productes variats que abasten les necessitats alimentàries i bàsiques de les persones beneficiàries.

La comunitat de Besalú ha demostrat que, treballant junts, podem fer una diferència significativa en la vida de les persones que més ho necessiten.

S'han recaptat diversos articles essencials, destacant:

582 litres de llet.
202 ampolles de gel/xampú.
125 litres d'oli de gira-sol.
30 litres d'oli d'oliva.
138 paquets de pasta.
135 paquets de compreses.
90 paquets de quilogram de rissoto.
69 ampolles de rentavaixelles.
39 ampolles de detergent.
35 paquets de bolquers.
93 pots o paquets de llegums.

I molts altres articles que faran una diferència real en les vides de les persones ateses. Gràcies a tothom per la vostra solidaritat i contribució a aquesta causa tan important."


Autor: Redacció


#besalu


#besalu





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno amplía los permisos y las pymes asumen la factura

La Seguridad Social abona la prestación, pero las empresas mantienen las cotizaciones y afrontan lo...


alt - Cámaras acaban mirando al bosque en LLoret

Miguel Moreno – presidente de la ECU de Lloret Blau

500.000 euros para vigilar Lloret… y las cámaras acaban mirando al bosque

La “ciberpolicía” es absolutamente necesaria porque implementa el limitado número de agentes d...