| *

Notícies més llegides




Pla de l'Estany


Banyoles

Autor: Redacció

El Firestoc de Banyoles arriba aquest cap de setmana a la 26a edició

Pla de l'Estany  -  22/01/2024  -  12:09

Els visitants del Firestoc tindran l'oportunitat de participar en un sorteig organitzat conjuntament amb l'Associació Banyoles Comerç i Turisme, amb premis de 100, 200 i 300 euros


Ajuntament de Banyoles

Ajuntament de Banyoles



Aquest cap de setmana, el pavelló de La Draga acollirà el Firestoc de Banyoles, la fira de rebaixes que arriba a la seva 26a edició. La inauguració tindrà lloc divendres a la tarda, i l'esdeveniment es prolongarà fins diumenge. La fira, que constarà d'uns cinquanta estands, en gran part provinents de Banyoles i la comarca, oferirà les millors oportunitats en moda, complements i articles per a la llar.

Els visitants del Firestoc trobaran una àmplia gamma de productes, des de moda i confecció fins a articles per a la llar, passant per moda infantil, sabateria, esports, roba esportiva, així com serveis d'estètica i salut. La majoria dels estands pertanyen a establiments de Banyoles, tot i que també hi haurà representació de poblacions de les comarques de Girona com Roses, Palamós i Hostalric, i fins i tot de la demarcació de Barcelona, amb presència d'establiments d'Igualada i Tordera.

Anna Tarafa, regidora de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Banyoles, va destacar durant la presentació que "malgrat les dificultats que enfronta el sector a tot el territori, un any més aconseguim omplir el pavelló amb 21 establiments que ocuparan els 50 estands del Firestoc". A més, va ressaltar que "és notable que molts dels comerços que ja hi participaven han decidit ampliar l'espai que van ocupar l'any passat, demostrant que la fira gaudeix d'èxit".

Dolors Busquets, presidenta de l'Associació Banyoles Comerç i Turisme, va assenyalar que "és una fira molt consolidada, on no només rebem visitants de Banyoles i la comarca, sinó que al voltant del 30% dels visitants provenen d'altres comarques properes com el Gironès, La Garrotxa, Osona i l'Empordà". A més, va destacar que "aquest any els estands seran de fusta, aportant una calidesa i un aire nou a l'interior del pavelló".

Els visitants del Firestoc tindran l'oportunitat de participar en un sorteig organitzat conjuntament amb l'Associació Banyoles Comerç i Turisme, amb premis de 100, 200 i 300 euros per a compres superiors a 30 euros. Les butlletes es podran obtenir a l'estand de l'Ajuntament de Banyoles, i el sorteig tindrà lloc diumenge a les 7 de la tarda, abans de tancar la fira.

A més dels estands dels establiments participants, el Firestoc oferirà durant tot el cap de setmana un espai de joc lliure gratuït per a compres superiors a 20 euros. També es realitzaran activitats com ball de lindy hop, tallers de maquillatge facial, activitats dirigides pel Gimnàs Triops, atraccions infantils a l'exterior i servei de bar.

L'entrada al Firestoc serà lliure, i hi haurà servei de bar i aparcament gratuït. L'estand de l'Ajuntament de Banyoles també funcionarà com a oficina de turisme durant tot el cap de setmana, amb l'objectiu de promoure la fira i dinamitzar el comerç de la ciutat.

L'horari del Firestoc serà el següent: divendres de les 5 de la tarda a 2/4 de 9 del vespre, dissabte de les 10 del matí a 2/4 de 9 del vespre i diumenge de les 10 del matí a les 7 de la tarda. L'organització de la fira és responsabilitat de l'àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Banyoles, amb el suport de l'Associació Banyoles Comerç i Turisme i la Diputació de Girona.


Autor: Redacció


#banyoles


#banyoles





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Policia Local de Lloret / © Gironanoticies.com

Seccions sindicals de Lloret de Mar SIP-FEPOL / CSIF

No tot està permès

SIP-FEPOL i CSIF exigeixen al regidor Alejandro una rectificació pública després que relacionés ...


alt - Acollim Ara

Xavier Rius

Catalunya, terra d’acollida

La crisi de Ceuta torna a despullar les contradiccions d’un progressisme que va omplir els carrers...