| *

Notícies més llegides



Turisme


Lloret de Mar

Autor:

Les oficines de turisme de Lloret atenen 111.175 persones al 2012.

Turisme  -  21/01/2013  -  18:54

Lloret de Mar compta amb tres oficines de turisme fixes ubicades en llocs estratègics de la població.


GIRONANOTICIES.COM

GIRONANOTICIES.COM



Des de l’any 2006 les oficines estan certificades amb la Q de Qualitat. Lloret Turisme, entitat de promoció turística de l’Ajuntament de Lloret de Mar, ha presentat les estadístiques amb el resum d’usuaris atesos a les oficines de turisme. En total, són 111.175 persones ateses: principalment de l’Estat espanyol, 28.383; França, 28.827; Catalunya, 10.706; Rússia, 8.887, que ha tingut un important augment; i Alemanya amb 6.441, un mercat que es recupera després d’uns anys de retrocés.

Lloret de Mar compta amb tres oficines de turisme fixes ubicades en llocs estratègics de la població:les oficines centrals instal·lades en una de les vies d’entrada a Lloret; al Museu del Mar, en ple centre; i a la terminal d’autobusos. A més, els mesos de juliol i agost s’instal·la un punt d’informació a la platja de Fenals. En moments de màxima afluència turística, com l’agost, la mitjana diària de persones ateses en aquestes dependències es situa per sobre de les 650.

Des de l’any 2006, les oficines estan certificades amb la Q de Qualitat. Aquesta certificació l’atorga l’Institut de la Qualitat Turística Espanyola en reconeixement a les empreses i entitats que segueixen les directrius marcades pel sistema de qualitat turística espanyola per una atenció òptima als visitants.






Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Criminalidad

Miguel Moreno, expresidente PP Lloret de Mar

Lloret, contra las cuerdas: una criminalidad que pone al límite a la policía

Los robos con fuerza en domicilios se han incrementado el 121,4% (28 en 2025 y 62 en 2026) y el trá...


alt - Salvador Illa  / GN

Xavier Rius

El melic de Salvador Illa

El president reclama que Catalunya deixi de mirar-se el melic mentre proclama que serà l’avantgua...