Crespià ja té en marxa un dels caps de setmana més bulliciosos de l'any. Aquest matí el petit poble del Pla de l'Estany ha donat el tret de sortida a la 44a edició de la tradicional Fira de la Mel, que comptarà amb més d’una desena d’activitats per a tots els públics.
Per segon any, durant la inauguració s'ha entregat el Pi d'Or, una distinció amb què l'Ajuntament reconeix persones i entitats que difonen el municipi i que aquest any ha recaigut en la brigada de voluntaris del poble. Després hi ha hagut una actuació de l'Esbart Dansaire de Fontcoberta.
Com és habitual, l'epicentre de la fira són la quarantena de parades de productes artesans, especialment les dels dos emblemes del poble: la mel i les nous.
Aquestes parades, però, es complementen amb tota mena d'activitat, com recorda l'alcalde de Crespià, Francesc Xavier Quer, amb una presència destacada de la música al programa.
Avui també hi ha previstos els tastos de mel de Dolça Abella, les sardanes de La Principal de Banyoles o un concert de música de cambra a l'església amb el Quartet Trena.
Per demà hi ha prevista la novena Caminada Popular, una batucada del grup Xivarri de Sils o tallers d'origami per a famílies. També hi haurà l’ofici solemne amb acompanyament de la coral Veus de l’Estany a l’església. I a les 4 de la tarda, de nou, sardanes amb la cobla Rossinyolets.
A més, durant tot el cap de setmana hi haurà zona de foodtrucks amb música en directe i inflables per als més petits i exposicions de Freddy Jornet i Jaume Llorens.
Autor: Redacció














Radio en directo


