| *

Notícies més llegides



Noticias 24hs


Sant Hilari Sacalm

Autor: Redacció

Dormir entre les branques: l’experiència única de les Cabanes als Arbres

Noticias 24hs  -  25/08/2025  -  18:25

Un allotjament singular al cor de les Guilleries del Montseny on natura i tranquil·litat es donen la mà


Cabanes als Arbres / GN

Cabanes als Arbres / GN



Dormir en una cabana suspesa a dalt d’un arbre és molt més que una experiència turística: és un retorn als orígens, un retrobament amb la natura i una manera diferent de viure el descans. Les Cabanes als Arbres, situades en un entorn privilegiat a les Guilleries del Montseny, ofereixen aquesta vivència inoblidable en un espai pensat per desconnectar i gaudir del silenci del bosc.

Cada cabana, de 30 m² de superfície i forma octogonal, s’adapta perfectament a l’arbre que la sosté. A l’interior hi trobareu un ambient càlid i acollidor, amb làmpades portàtils i fins i tot una xemeneia de bioetanol per a les nits fredes d’hivern. A l’exterior, una terrassa de 10 m² es converteix en un mirador privilegiat amb vistes espectaculars: des de les muntanyes del Montseny fins als cims dels Pirineus, passant per l’encís d’una sortida o posta de sol.

L’accés a aquestes cabanes és tota una aventura: es fa a través d’un pont penjant o una escala vertical, que condueixen al vostre “niu” enmig de les branques. L’experiència es completa amb un esmorzar servit en una cistella que puja mitjançant una politja, perquè el pugueu gaudir a la terrassa escoltant el cant dels ocells.

A més, l’aposta per la sostenibilitat és clara: els lavabos són biodegradables i de compostatge, minimitzant l’impacte ambiental.

Les Cabanes als Arbres són ideals per a parelles o aventurers que busquen una escapada diferent, tot i que l’accés està restringit a majors de 10 anys. El resultat és un espai íntim, tranquil i ple d’encant, on la natura es converteix en la millor companya de viatge.

Per a més informació i reserves: www.cabanesalsarbres.com/les-cabanes


Autor: Redacció


#santhilari


#santhilari





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - La Mareta

Carles Enric

La playa de Pedro Sánchez

La seguridad presidencial puede justificar restricciones puntuales, pero no convertir durante veinti...


alt -  Mohamed VI de Marruecos

Xavier Rius

¿Soy yo o siempre son los mismos?

Un grave incidente con ocho policías en Lloret reabre una incómoda pregunta sobre inmigración, de...