| *

Notícies més llegides



La Selva


Vidreres

Autor: Redacció

La Policia Local de Vidreres desarticula un punt de venda de drogues a Can Carbonell amb una dona detinguda

La Selva  -  06/10/2025  -  17:54

Els agents de Vidreres, amb el suport de les policies locals de Caldes de Malavella i Llagostera, van intervenir diverses substàncies estupefaents preparades per a la venda


La Policia Local de Vidreres

La Policia Local de Vidreres



La Policia Local de Vidreres ha detingut una dona per un presumpte delicte contra la salut pública en una actuació conjunta amb la Policia Local de Caldes de Malavella i amb el suport de la Policia Local de Llagostera. L’operació es va dur a terme la matinada de dissabte, al voltant de les 02:50 hores, a la urbanització de Can Carbonell, i s’ha saldat amb la confiscació de diverses drogues i diners en efectiu.

Els fets es van produir quan una patrulla de la Policia Local de Vidreres, que feia seguiment d’un vehicle sospitós, va aconseguir aturar-lo dins la urbanització. En el seu interior hi viatjaven dues persones, i durant la inspecció els agents van detectar una forta olor de marihuana. Amb el suport d’un gos detector de substàncies estupefaents, es van localitzar haixix, MDMA i presumptament speed, totes elles fraccionades i preparades per a la venda.

A més, la policia va intervenir diners en efectiu i una llista amb noms i quantitats, que podria estar vinculada a transaccions de drogues. La dona va ser detinguda al lloc dels fets, informada dels seus drets i traslladada a dependències policials, on resta a disposició judicial.

Fonts policials han destacat la ràpida coordinació entre els cossos de seguretat dels tres municipis, que va permetre culminar amb èxit l’actuació. Des de la Policia Local de Vidreres s’ha remarcat que aquesta operació “forma part del treball continu per reforçar la seguretat ciutadana i combatre el tràfic de drogues al municipi i al seu entorn”.


Autor: Redacció


#vidreres


#vidreres





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno amplía los permisos y las pymes asumen la factura

La Seguridad Social abona la prestación, pero las empresas mantienen las cotizaciones y afrontan lo...


alt - Cámaras acaban mirando al bosque en LLoret

Miguel Moreno – presidente de la ECU de Lloret Blau

500.000 euros para vigilar Lloret… y las cámaras acaban mirando al bosque

La “ciberpolicía” es absolutamente necesaria porque implementa el limitado número de agentes d...