| *

Notícies més llegides



Tarragona


Reus

Autor: Redacció

L'Obra Social "la Caixa" renova la seva col·laboració amb la Fundació del Teatre Fortuny de Reus

Tarragona  -  29/04/2019  -  16:23

El President de la Fundació ha agraït al director de Banca d'Institucions de CaixaBank a Catalunya, Joaquim Macià, la renovada col·laboració de "la Caixa" amb la Fundació




La Fundació del Teatre Fortuny i l'Obra Social "la Caixa" han signat el conveni de renovació de la col·laboració pel qual "la Caixa", en qualitat de Membre d'Honor de la Fundació del Teatre Fortuny, dóna suport a les activitats culturals i artístiques que desenvolupa aquesta, entre d'altres, l'organització del Premi Internacional de Dansa Roseta Mauri.

El President de la Fundació ha agraït al director de Banca d'Institucions de CaixaBank a Catalunya, Joaquim Macià, la renovada col·laboració de "la Caixa" amb la Fundació i ha recordat que el Premi Internacional de Dansa Roseta Mauri té, entre altres objectius, contribuir a ampliar la difusió de la dansa entre les joves promeses catalanes, nacionals i internacionals, promocionant i projectant la cultura i les activitats culturals i artístiques tant a l'interior com a l'exterior del país.


Autor: Redacció


#reus #caixabank


#reus #caixabank





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno amplía los permisos y las pymes asumen la factura

La Seguridad Social abona la prestación, pero las empresas mantienen las cotizaciones y afrontan lo...


alt - Cámaras acaban mirando al bosque en LLoret

Miguel Moreno – presidente de la ECU de Lloret Blau

500.000 euros para vigilar Lloret… y las cámaras acaban mirando al bosque

La “ciberpolicía” es absolutamente necesaria porque implementa el limitado número de agentes d...