| *

Notícies més llegides



Besalú, Vila Comtal


Besalú

Autor: Redacció

El Besalú Medieval tanca amb satisfacció i xifres d'assistència d'abans de la pandèmia

Besalú, Vila Comtal  -  03/09/2023  -  22:47

Segons les estimacions de l'Ajuntament, ha congregat uns 35.000 visitants aquest cap de setmana


Besalú Medieval -  / GN

Besalú Medieval - / GN



Besalú tanca un cap de setmana dedicat a la seva història, el Besalú Medieval, amb una valoració molt satisfactòria, amb "volums d'assistència de les edicions prepandèmiques". Segons les estimacions de l'Ajuntament, unes 35.000 persones han passat durant el cap de setmana per la vila comtal i han gaudit de les activitats del programa.

El bon temps, explica el regidor German Mas, ha acompanyat, totes les activitats han tingut el ressò i la participació previstos i "el comerç ha treballat molt".

"En aquesta edició hem buscat la transversalitat, amb activitats en què poguessin participar tant nens com adults", explica Mas, sobre un esdeveniment "multidisciplinari" en què tant es pot participar en activitats lúdiques com assistir a conferències amb rigor històric. "Això ha tingut molt bona acceptació i ha omplert totes les activitats", ha dit sobre la cita, que ha acabat amb l'actuació dels Abanderats als quals s'han sumat integrants d'altres companyies.

El Besalú Medieval va començar divendres amb la presentació oficial de l'edició d'enguany i la primera nit dels Atrapats, que es va repetir dissabte. En els dos dies, aquesta proposta en la qual participen una trentena de persones ha aconseguit un ple absolut.

El nucli fort del Besalú Medieval, però, s'ha concretat dissabte i diumenge, amb propostes com cercaviles, actuacions musicals, representacions de dansa, tallers diversos o visites guiades.

Paral·lelament, els visitants han gaudit d'altres activitats fixes, com ara el mercat medieval al Prat de Sant Pere; la Caravana de Rucs a la zona del molí Subirós, o la Taverna del Seny a la plaça dels Claustres.


Autor: Redacció


#besalu


#besalú





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno amplía los permisos y las pymes asumen la factura

La Seguridad Social abona la prestación, pero las empresas mantienen las cotizaciones y afrontan lo...


alt - Cámaras acaban mirando al bosque en LLoret

Miguel Moreno – presidente de la ECU de Lloret Blau

500.000 euros para vigilar Lloret… y las cámaras acaban mirando al bosque

La “ciberpolicía” es absolutamente necesaria porque implementa el limitado número de agentes d...