| *

Notícies més llegides



Esports


Girona

Autor: Redacció

Bàrbara Ramon s’imposa a la Cursa dels 10 quilòmetres de Girona

Esports  -  16/04/2023  -  22:06

En categoria masculina, la victòria ha estat per l’atleta del GEiEG Abderrahim Ougra


 Cursa dels 10 quilòmetres de Girona / GN

Cursa dels 10 quilòmetres de Girona / GN



L’atleta de Santa Coloma de Farners Bàrbara Ramon (Agrupació Atlètica Catalunya) s’ha imposat a la Cursa dels 10 quilòmetres de Girona, prova que aquest diumenge ha celebrat la seva 23a edició. La selvatana, que ha completat el recorregut amb un temps de 35:46, ha estat acompanyada al podi per Maria Hidalgo i Eva Cors. En categoria masculina, per la seva banda, el triomf ha estat per l’atleta del GEiEG Abderrahim Ougra, que s’ha imposat en un final ajustat al garrotxí Nan Oliveras, mentre que Ismail Atriki, també del GEiEG, ha estat tercer.

Aquest triomf evidencia el bon moment de forma de Ramon, que després de tota una vida dedicada a l’esport i d’haver pujat al calaix del podi català i estatal en diverses ocasions prepara ara un repte majúscul: la seva participació en el Mundial que es farà a l’Índia el mes de novembre. En una entrevista en aquest mitjà, l’atleta apuntava que el més important és “demostrar al seleccionador espanyol que estic en forma”. “Em toca entrenar molt i anar competint en diferents curses”, apuntava l’esportista, que afegia: “Després del Mundial continuarem entrenant de cara als pròxims objectius, i fins i tot es pot provar de fer els 100 quilòmetres”.


Autor: Redacció





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno amplía los permisos y las pymes asumen la factura

La Seguridad Social abona la prestación, pero las empresas mantienen las cotizaciones y afrontan lo...


alt - Cámaras acaban mirando al bosque en LLoret

Miguel Moreno – presidente de la ECU de Lloret Blau

500.000 euros para vigilar Lloret… y las cámaras acaban mirando al bosque

La “ciberpolicía” es absolutamente necesaria porque implementa el limitado número de agentes d...