| *

Notícies més llegides




Barcelona


Barcelona

Autor: Redacció

Ada Colau es reuneix per primer cop com a alcaldessa amb els secretaris generals de CCOO i UGT.

Barcelona  -  22/06/2015  -  20:51

Durant la trobada, celebrada a petició de l’alcaldessa, s’han tractat diversos temes d’actualitat en l’àmbit laboral.


Aj.Bcn

Aj.Bcn




L’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha mantingut aquest dilluns a la tarda la seva primera reunió del mandat amb el secretari general de Comissions Obreres de Catalunya (CCOO), Joan Carles Gallego, i el de la Unió General de Treballadors de Catalunya (UGT), Josep Maria Àlvarez. Colau ha estat acompanyada del tinent d’alcalde de Treball, Economia i Planificació Estratègica, Gerardo Pisarello.

Durant la trobada, celebrada a petició de l’alcaldessa, s’han tractat diversos temes d’actualitat en l’àmbit laboral. Aquesta ha estat una primera presa de contacte amb els líders dels principals sindicats de Catalunya, amb els quals Barcelona vol mantenir una relació estable i de col·laboració durant el mandat per abordar els assumptes que afecten els drets laborals de les persones.


Autor: Redacció





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Policia Local de Lloret / © Gironanoticies.com

Seccions sindicals de Lloret de Mar SIP-FEPOL / CSIF

No tot està permès

SIP-FEPOL i CSIF exigeixen al regidor Alejandro una rectificació pública després que relacionés ...


alt - Acollim Ara

Xavier Rius

Catalunya, terra d’acollida

La crisi de Ceuta torna a despullar les contradiccions d’un progressisme que va omplir els carrers...